NetBSD-Users archive

Pengeoverføring

Compliments av sesongen,

Hvordan er du i dag? Jeg håper fine, jeg vet dette Epost vil komme til deg
som en stor overraskelse, dette er andre gang jeg sender deg dette brevet,
er sannheten jeg fikk en e-postmelding på Internett og besluttet å
kontakte deg angående denne virksomheten forslaget.

Jeg er Dr Christopher Johnson leder Regnskap revisjon av Credit Suisse
Bank, One Cabot Square, London E14 4QJ London, her i England. Jeg skriver
deg fra kontoret mitt som vil være av stor enorm fordel for oss begge. I
min avdeling er assisterende manager (Greater London region), oppdaget jeg
en forlatt sum av £ 16,5 millioner NOK (seksten millioner fem hundre tusen
pund) i en konto som tilhører en av våre utenlandske kunder Late Mr.
Moises Saba, en jøde fra Mexico som var et offer for et helikopter krasj
på 10 januar 2010 drepte ham og familiemedlemmer. Mr Saba var 46 år
gammel, også i helikopteret på tidspunktet for ulykken var hans kone Adela
Tuachi, deres sønn Avraham (Alberto) og hans datter svigersønn Judith, var
Piloten også døde.

Valget av kontakter du er vekket fra den geografiske natur hvor du bor,
særlig på grunn av sensitiviteten av transaksjonen og konfidensialitet
her, Nå vår bank har ventet på noen av de pårørende til å komme opp for
kravet, men ingen har gjort det, jeg personlig har vært mislykket i finne
slektninger, jeg søker ditt samtykke til å presentere deg som den neste av
slekt / Will Betalingsmottakers til den avdøde, slik at utbyttet av denne
kontoen verdsatt til £ 16,5 millioner GBP kan bli utbetalt til deg.

Dette vil bli utbetalt eller delt i disse prosenter, 60% til meg og 40%
til deg, har jeg sikret alle nødvendige juridiske dokumenter som vi kan
brukes til å sikkerhetskopiere dette kravet. Alt jeg trenger er å fylle
inn ditt navn til dokumenter og legalisere det i rettssalen her for å
bevise at du som legitim betalingsmottakeren. Alt jeg trenger nå er ærlig
samarbeid, taushetsplikt og tillit til at vi ser denne transaksjonen
gjennom. Jeg kan garantere deg at dette vil bli utført under en legitim
ordning som vil beskytte deg mot eventuelle brudd på loven.

Hvis du er interessert i denne avtalen, vennligst gi meg følgende detaljer
som vi har sju arbeidsdager å kjøre denne DEAL gjennom:

1. Ditt fulle navn:
2. Din telefon-og faksnummer:
3. Din Kontakt Adresse:
4. Din alder / kjønn:
5. Din jobb / Yrke:
6. Din private e-postadresse
7. Din nasjonalitet

Etter å ha gått gjennom en metodisk søk, bestemte jeg meg for å kontakte
deg håper at du vil finne dette forslaget interessant, Vær på
bekreftelsessiden av denne meldingen og viser din interesse, vil jeg gi
deg mer informasjon. Vennligst kontakt meg per telefon: +447031824662
eller via e-post.

Forsøke å gi meg beskjed din beslutning heller enn å holde meg venter.

Med vennlig hilsen,

Dr.Christopher Johnson
TLF: +447031824662