pkgsrc-Users archive

Jag behöver din omedelbara uppmärksamhet på mitt förslag.

Jag behöver din omedelbara uppmärksamhet på mitt förslag.

Jag är verkställande direktör för Industri-och
Commercial Bank of China (ICBC). Jag har ett ömsesidigt företag
förslag, som rör överföring av en stor summa
pengar till ett utländskt konto, med din hjälp som utlänning
partner, som mottagare av medel. allt om
denna transaktion kommer att ske lagligt utan problem
någon finansmyndigheten. Vänligen sträva efter att nå större
diskretion i allt som rör denna fråga. Om du är
intresserad kan du svara tillbaka genom min privata e-post
skrivet nedan, och jag ska ge dig mer information om
Jag och projektet fort jag fått din positiva respons.

Privat e-post:    wyong%mit.tc@localhost

Vänlig hälsning
Verkställande direktör.
ICBC Kina