Regional-pl archive

Notebook Amilo (sieciówka Via Rhine)

Witam,

Tak jak pisał Pickman, wychodzi na to, że są problemy z kartami na chipsecie
VIA. Jestem po (nierównej) walce z zainstalowaniem NetBSD na laptopie. Udało
mi się postawić system i386, lecz nic poza tym. Po zmianie /etc/rc.conf
dotyczącej pobierania adresu z dhcp nie jestem w stanie podnieść sieci. karta
na innych systemach (win, Linux) działa poprawnie, lecz na NetBSD nie :-(
Karta jest wykrywana poprawnie przez system, lecz nie chce pobrać adresu z
dhcp. Również miałem problemy aby przypisać IP do karty przy pomocy ifconfig.
Przeczytałem manual, ale nie widzę tam informacji jak ustawić karte aby
używała dhcp. Nie jestem w stanie jej wyłączyć (parametr down nie działa).
A niby NetBSD ma aktualne manuale, a może to to że szewska pasja powoduje, że
nie mogę znaleźć odpowiedniej opcji ??

Czy ktoś z was ma NetBSD na karcie Via Rhine i działa ona prawidłowo ?

BTW mam kilka innych problemów, ale ten jest najważniejszy.

--
Tomasz Bakiera
e-mail:tbakiera%interia.pl@localhost, GG:586771

Sprawdz, ktore komorki sa najmodniejsze!
Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1cd4