Subject: Re: Minimalny konfig kernela do routera i386
To: Pawel Chwalowski <chwalek@poczta.onet.pl>
From: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
List: regional-pl
Date: 12/13/2005 10:15:07
  This message is in MIME format.  The first part should be readable text,

--0-1066526306-1134465307=:3877

> Cze=B6=E6!
>
> Skoro akurat nic ciekawego nie ma na li=B6cie to mo=BFe kto=B6 pochwali s=
i=EA jaki minimalny konfig kernela uda=B3o mu si=EA osi=B1gn=B1=E6?
> Mam tu "maszyn=EA" 486sx 12MB i zaczynam dopasowywa=E6 kernel. Na razie m=
a 1,7MB, ale jeszcze troche zosta=B3o opcji. Jaki macie do=B6wiadczenia z u=
suwaniem zb=EAdnych opcji?

strasznie mocny sprz=EAt. 1.7MB to strasznie du=BFo. moje maj=B1 po 1MB z=
=20
obs=B3ug=B1 IPv6.

przede wszystkim u=BFywaj wersji 1.5.*
--0-1066526306-1134465307=:3877--