Subject: NetBSD i laptop (pcmcia)]
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Janusz Pruszewicz <jasiu@tool.eu.org>
List: regional-pl
Date: 01/22/2004 16:41:08
witajcie,
chiałem zainstalować jakieś BSD na swoim laptopie: Compaq Notebook 100
wchodziły dwa FreeBSD 5.x i NetBSD. Zainstalowałem bez przeszkód 5.1, po
upgrade 5.2 niezadziałała PCMCIA (Dlink DRP-16TX lub Xircom CreditCard
CEM33). Wygooglałem, że to grubszy problem z obsługą sprzętu, więc
spróbowałem NetBSD, tutaj ponownie na GENERIC-u system się zawieszał bez
jakichkolwiek core dumpów, na GENERIC_LAPTOP system wykrywał (z dmesg):
uhci0: interrupting at irq 10
cbb0: interrupting at irq 10
cardslot0 at cbb0 slot 0 flags 0
cardbus at cardslot0: bus 2 device 0
pcmcia0 at cardslot0

jednakże żadnej z sieciówek nie wykrywał.

pomyślałem, że to problem z przerwaniami, więc skompilowałem nowego
kernela wyłaczając obsługę USB:

w dmesg-u nic się nie zmnieniło oprócz tego, że nie wykrywa uhci0 i
dalej to samo, żadnej z sieciówek kernel (system) nie widzi.

i z tąd nasuwa się moje pytanie, co zrobić by NetBSD obsługiwało
prawidłowo jedno z w/w urządzeń PCMCIA.

pozdr.

--
Janusz Pruszewicz