Subject: scmxx
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Jacek Kotlarski <jkotlarski@poczta.onet.pl>
List: regional-pl
Date: 07/09/2003 16:11:51
Witam wszystkich zgromadzonych i pragnę zapytać, czy ktoś z Was używa
scmxx do komunikacji po serialu ze swoim Siemensem?
Bo nie mam już pomysłów co może być nie tak iż nie mogę nawiązać
połączenia (timeout urządzenia przy próbie dostępu).
Telefon na drugim porcie, próbuję łączyć się przez /dev/tty01,
ustawienia przerwań prawidłowe, prawa dostępu pełne. Połączenia brak :(
Kabel dobry: to samo oprogramowanie pod FBSD uruchomiłem i używam od
dawna.
scmxx z portów, sprawdzałem też najnowszego kompilowanego ręcznie.

Pozdrawiam

Acha: NetBSD 1.5 i obecnie 1.6.1 budowany ze źródeł.
--
---Jacek-Kotlarski------------------------jkotlarski-at-pb-bielsko-pl---
Dla miłosierdzia uczynionego bez liczenia na nagrodę