Subject: Re: Koszulki
To: jasiu vel zieben <jasiu@tool.eu.org>
From: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
List: regional-pl
Date: 06/04/2003 22:50:04

> i mi to logo najbardziej przypada do gustu, no i nie trzeba wymy=B6la=E6

ten rysunek jest fajny ale nie na koszulke - zbyt rozbudowany i zbyt wiele
od=E6. szaro=B6ci.

ew. mo=BFe by=E6 jako pomys=B3 baza, te=BF za=B3atwi=B3bym kogo=B6 kto by p=
orysowa=B3 mo=BFe
co=B6 wyjdzie fajnego.

narazie czekam na wi=EAcej ch=EAtnych. prosz=EA spytajcie znajomych.

jak b=EAdzie 20 ch=EAtnych robimy rysunek i za=B3atwiam wydruki oczywi=B6ci=
e je=B6li
odpowiada=E6 b=EAdzie wam cena, ale postaram si=EA o sensown=B1