Subject: Re: polskie znaki w konsoli
To: Piotr Meyer <aniou@smutek.pl>
From: Dawid Szymanski <dawszy@arhea.pl>
List: regional-pl
Date: 05/26/2003 22:41:04
[Piotr Meyer, 26 May 2003 at 22:38:29]

 | Zaiste, będę wysławiał Twoje imię, jeśli powiesz mi, jak manewr
 | analogiczny powtórzyć w -current. Przez chwilę miałem nadzieję,
 | że w końcu to naprawiono, ale wygląda na to, że ładowanie fontów
 | jest gruntownie rozkalibrowane :-/ Albo otrzymuję śmieci, albo
 | nagle, po załadowaniu fontu bez pliterek wskakują mi pliterki 8-0

 W -current??? Dokładnie tak samo jak w 1.6!

 BTW zapomniałem dodać, że ze względu na jakiś (niezlokalizowany błąd) pl fonty w 1.6 są tylko na pierwszej konsoli ;)

 Jeśli robisz wszystko wg. kroków, które opisałem MUSI chodzić, jeśli nie chodzi podeślij pliku, które kazałem zmodyfikować, pewnie coś popsułeś ;)

--
Dawid Szymański aka SQ6EMM
"If it isn't possible with NetBSD, it isn't worth doing."