Subject: NL Hardware lijst
To: None <regional-nl@netbsd.org>
From: Daniel de Kok <blowgish@freeshell.org>
List: regional-nl
Date: 08/05/2003 06:57:56
Beste mensen,

We zijn bezig een lijst te maken van BSD ondersteunende harware.
Naast simpelweg de chipsets te noemen willen we ook graag evt.
instructies bijvoegen, of een verklaring waarom het nog niet
werkt (en bijv. of de fabrikant al wel specs heeft vrijgegeven,
etc.). Zoiets kan alleen ontstaan door bijdragen uit de community,
daarom wil ik graag iedereen vragen zijn/haar ervaringen hier
toe te voegen:

http://wiki.nedbsd.nl/index.php?page=Hardware

zodat BSD'ers de volgende keer gewoon even in de lijst kunnen
kijken voor het kopen van hardware (ik heb al twee keer voor
een verassing gestaan met Wireless kaarten;).

Groeten,
Daniel