Regional-cs archive

Re: Nastaveni locale NetBSD 4.0

Zdravim,

On Mon, May 12, 2008 at 10:34:09AM +0200, Pavel Trůbl wrote:
> Zdravim,
> od nejake mnou neurcene verze Perlu se mi neustale ukazuje pri ruznych
> akcich toto:
>
> perl: warning: Setting locale failed.
> perl: warning: Please check that your locale settings:
>         LC_ALL = "",
>         LANG = "cs_CZ.ISO8859-2"
>     are supported and installed on your system.
> perl: warning: Falling back to the standard locale ("C").
>
> At nastavuju LC_ALL a LANG jakkoliv, tak se toho nemuzu zbavit. Poradite
> mi, co mam vyzkouset? Jak to mate vy?

pavel@beta:~$ export LANG=cs_CZ.ISO8859-2
pavel@beta:~$ locale
LANG="cs_CZ.ISO8859-2"
LC_CTYPE="cs_CZ.ISO8859-2"
LC_COLLATE="C"
LC_TIME="C"
LC_NUMERIC="C"
LC_MONETARY="C"
LC_MESSAGES="cs_CZ.ISO8859-2"
LC_ALL=""
pavel@beta:~$ perl -e 'printf "\n"'
perl: warning: Setting locale failed.
perl: warning: Please check that your locale settings:
        LC_ALL = (unset),
        LC_CTYPE = "cs_CZ.ISO8859-2",
        LANG = "cs_CZ.ISO8859-2"
    are supported and installed on your system.
perl: warning: Falling back to the standard locale ("C").

pavel@beta:~$ unset LANG
pavel@beta:~$ locale
LANG=""
LC_CTYPE="cs_CZ.ISO8859-2"
LC_COLLATE="C"
LC_TIME="C"
LC_NUMERIC="C"
LC_MONETARY="C"
LC_MESSAGES="C"
LC_ALL=""
pavel@beta:~$ perl -e 'printf "\n"'

pavel@beta:~$

Problem bude asi ten ze LC_ALL a LANG nastavuje vsechny kategorie locale
ale NetBSD vsechny kategorie nepodporuje. Nastavte si jen tu kterou
potrebujete a je podporovana (typicky LC_CTYPE).

Pavel Cahyna