Regional-cs archive

Re:

DD,

xfce je kompletni desktop prostredi. Tj je treba upresnit v jakem
programu dotycny text vytvarite a zda i v nem text nacitate.
Implicitnim editorem v xfce je mousepad, ale muzete mit i jiny editor.
Vetsinou by ale text mel byt ukladatelny v kodovani UTF. Zkuste se na
dotycny text podivat nastrojem iconv, zda neprelouskate spravne
kodovani.

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz  hash.webjet.cz   mcbig.webjet.cz
IM:mcbig%jabber.cz@localhost