Subject: Re: poprve a hned dotaz
To: Daniel Hrbac <talk@advokati.biz>
From: Jaromir Dolecek <jdolecek@NetBSD.org>
List: regional-cs
Date: 10/23/2005 20:32:57
On Fri, Sep 30, 2005 at 11:22:37AM +0200, Daniel Hrbac wrote:
> Dobrý den,
>
> pár dnů si hraju s posledním netBSD, čtu příručku a narazil jsem na to,
> že je tvrzeno, že systém nepodporuje české rozložení klávesnice.
> existuje nějaké mimodistribuční řešení?
>
> četl jsem návod na http://www.netbsd.cz/doc.html, ten je pro 1.6.
> Příručka je také aktuální. Platí tedy, že systém cs layout defaultně
> nepodporuje?

Je to tak, zatim neni vytvorena ceska mapa klaves. Neni to ale
prilis slozite, v adresari /usr/share/wscons/keymaps/ je nekolik
prikladu narodnich klavesnic. Pokud by vznikla nejaka mapa
klaves pro ceskou klavesnici, postaram se o doplneni do distribuce.

Jarda
--
Jaromir Dolecek <jdolecek@NetBSD.org>            http://www.NetBSD.cz/
-=- We can walk our road together if our goals are all the same;     -=-