Subject: =?ISO-8859-2?Q?Nov=FD_u=BEivatel?=
To: None <regional-cs@netbsd.org>
From: Tux <ltux@post.cz>
List: regional-cs
Date: 12/23/2004 07:42:53
Dobrý den,
rád bych se zeptal na pár věcí ohledně NetBSD. Dříve jsem používal
Slackware Linux. Také jsem chvíli měl nainstalováno FreeBSD. Ale protože
  to se Slackwarem vypadá tak nějak všelijak, rozhodl jsem se na přechod
k NetBSD. Ještě jej nemám nainstalovaný, ale brzy se na to chystám.
Teď k těm otázkám :
- V portech jsem našel Midnight Commander. Je v konzoli stejně funkční
jako na Linuxu (tzn. funguje CTRL+O,...)
- Jaký je v NetBSD firewall?
- Jak je na tom NetBSD s podporou češtiny (co jsem zjistil z NetBSD.cz,
zak spíš nic moc)?
- Docela často vyvíjím v Javě. V dokumentaci jsem se dočetl že Linuxová
Java funguje bez problémů, ale nikde jsem se nedozvěděl, jak ji vlastně
nainstalovat.
- Mám grafickou kartu NVidia. Na jejich stránkách jsou ovladače pro
Windows, Linux, FreeBSD a .... to je všechno :( Přesto jsem na internetu
našel i ovladače NetBSD, které (jestli jsem to správně pochopil), jsou
přepis z FreeBSD, ale sám autor přiznával, že je to spíš takový "hnusný"
hack
- Existuje pro NetBSD X.org?

Vím, že po chvíli googlení bych si na většinu otázek byl zřejmě schopen
odpověď odhadnout sám, ale jde právě o to "odhadnout".
Předem díky za odpověď a hezké svátky.
S pozdravem
   Jan Friesse