Subject: Re: pkgsrc, ipf, 2.0, ftp.cz.netbsd.org, lfs, quota
To: netbsd <netbsd@eq.cz>
From: Jaromir Dolecek <jdolecek@NetBSD.org>
List: regional-cs
Date: 12/04/2004 22:03:08
netbsd wrote:
> Diky za odpovedi. Jeste jedna podobna otazka - pouzivate pkg_views?
> Nekde jsem si precetl, ze by to budoucna mel byt default. Jaky je vas nazor?

Zakladni vyhoda pkg_views je v tom, ze je mozne mit na systemu
nainstalovanych vice ruznych verzi baliku a mohou byt pouzivany
dalsimi baliky nezavisle na sobe.

Bohuzel AFAIK neni v tuto chvili dotazeno zpracovani extension modulu
pro packages, tj. napriklad perl modul muze byt vzdy nainstalovan
jen v jedine verzi. Dokud tohle nebude dotazene, tak pkg_views
bude jen zajimavy koncept bez praktickeho vyuziti.

Ja osobne nejsem moc fanda schematu, kde je zaroven nainstalovano
X verzi SW a ruzne komponenty systemu pouzivaji ruzne verze baliku.

Jaromir
--
Jaromir Dolecek <jdolecek@NetBSD.org>            http://www.NetBSD.cz/
-=- We can walk our road together if our goals are all the same;     -=-