Subject: drobne postrehy - 2.0rc5 amd64
To: None <regional-cs@netbsd.org>
From: netbsd <netbsd@eq.cz>
List: regional-cs
Date: 12/01/2004 17:45:40
Mam par postrehu z instalace 2.0RC5 na amd64. Jsou to pravdepodobne
zname veci a resi se (cetl jsem nejake pr), ale proc si o tom nepopovidat :)

Pouzil jsem hotove iso:

http://netbsd.student.utwente.nl/NetBSD-2.0_RC5-iso/amd64/NetBSD-2.0_RC5-amd64.iso

Instalace bez problemu. Po stazeni a rozbaleni pkgsrc baliku jsem chtel
zjistit, kolik mista zabral.

cd /usr/pkgsrc
du -sm .

skoncilo chybou.

du | wc -l

dalo krome chyby vysledek jen kolem 2900. Pri 'cvs update' pkgsrc system
samovolne zrestartoval, coz vedlo k poskozeni filesystemu.

Problem byl asi v mfs filesystemu /tmp (instalacni default), protoze po
zmene na standard vsecko bezi perfektne.

Pri kompilaci perlu (potrebuje ho wget :-) jsem dostal priblizne
nasledujici chybu:

error: structure has no member named `_protoent_data'

Toto se da obejit nastavenim promenne PERL5_USE_THREADS:

cd /usr/pkgsrc/lang/perl58
PERL5_USE_THREADS=no make install

r.