Subject: Re: financovani vyvoje NetBSD
To: None <regional-cs@NetBSD.org>
From: Pavel Trubl <trubl@nettel.cz>
List: regional-cs
Date: 05/06/2004 09:51:45
wilbour wrote:

> napadlo me zalozit neziskovou organizaci (obcanske sdruzeni, mozna
> nadaci) majici za cil shromazdovani prostredku na vyvoj NetBSD; a
> zdroje financi? nabizi se clenske prispevky, prilezitostne dary od
> nadsencu a firem, mozna prodej propagacnich materialu? bylo by take
> nutne najit programatora (-y) ochotne (-ho) za skromny peniz venovat
> svuj cas praci na NetBSD (nikdo me nenapada, mozna jaromir dolecek?);

Jara ma urcite prace dost, nevim jestli zvladne jeste dalsi nasup v
podobe prace na nbsd. Uz ted se mu venuje dost rekl bych. Nebo ze by
primo ty? :)

> pro me osobne neni problem vzdat se 300,- Kc mesicne (staci omezit
> sladkosti, bramburky a parky v rohliku :-))

Ja jsem ochotny venovat 300,- mesicne, ale musi byt zajisteno naprosto
pruhledne jak a na co se penize pouziji. Abych videl, ze se vyvoj
nasmeroval smerem k potrebnym vecem a ne k reseni malickosti, ktere zas
az tak potrebne nejsou.

P.