Subject: Abwesenheitsnotiz: Auslaenderkriminalitaet steigt weiter!
To: None <port-m68k@netbsd.org>
From: Sternberg, Marius <MSternberg@kpmg.com>
List: port-m68k
Date: 06/17/2004 15:05:12
Vielen Dank f=FCr Ihre Nachricht!

Ich bin derzeit nicht im B=FCro und werde auch nur eingeschr=E4nkten Zugrif=
f auf meine Mails bis zu meiner R=FCckkehr am 9. August haben. In dringende=
n F=E4llen wenden Sie sich bitte an Martina Braun unter (030) 2068 - 4435.

Mit freundlichen Gr=FC=DFen

Marius Sternberg

Thanks for your message!

I'm currently out of the office with only limited access to email and will =
be returning on August 9. For urgent matters please contact Martina Braun +=
49 (30) 20 68 44 35.

Regards

Marius Sternberg

--
Die Information in dieser eMail ist vertraulich und kann dem Berufsgeheimni=
s unterliegen. Sie ist ausschliesslich fuer den Adressaten bestimmt. Jeglic=

The information in this email is confidential and may be legally privileged=
. It is intended solely for the addressee. Access to this email by anyone e=
lse is unauthorized. If you are not the intended recipient, any disclosure,=
 copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in relian=
ce on it, is prohibited and may be unlawful. Any opinions or advice contain=
ed in this email are subject to the terms and conditions expressed in the g=
overning KPMG client engagement letter.