Regional-pl archive

Re: instalacja netBSD na Jornadzie 690

Witam,

Rafal <mysiaa%epf.pl@localhost> wrote long ago:

> disklabel: ioctl DIOCWDINFO: No disk label on disk;
> use "disklabel -I" to install initial label
> Label not written
>
> czy ktos wie o co chodzi? czy ktos moglby mi pomoc?

Mialem ten sam problem. Chodzi o to, ze disklabel dla hpcsh nie
korzysta MBR, a powinno korzystac.

Juz od dzisiaj poprawilem sbin/disklabel/Makefile, i mozna
(cross-)compil'owac dobry disklabel z NetBSD-current.

Innym rozwiazaniem jest disklabel'owac karte na innym platformie.

Pozdrawiam,
 Aymeric

PS: przepraszam za moj polski, ale "no risk no fun" ;-)