Regional-pl archive

Re: Notebook Amilo (sieciówka Via Rhine)

poniedziałek, 28 stycznia 2008 18:15 Jacek Kotlarski napisał(a):
> Bo do tego kernela trzeba wkompilować sterownik dla VIA, domyślnie jest
> zaremowany z tego co pamiętam.
To chyba musiało być coś innego (może ACPI ), bo sterownik się ładował.
Niestety, po obejrzeniu NetBSD, wróciłem do Gentoo. emerge jest łatwiejsze
(dla mnie, przywyczajonego) do obsługi i instalacji niż pkg_src. Jednak z
tego co obejrzałem to jądro i całe NetBSD sprawia wrażenie bardzo stabilnego
i pomyślanego z głową.
Pozwolicie że mimo powrotu do Gentoo, będę 'lurkował' tą grupę ?

--
Tomasz Bakiera
e-mail:tbakiera%interia.pl@localhost, GG:586771

Sprawdz, ktore komorki sa najmodniejsze!
Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1cd4