Regional-pl archive

Re: Notebook Amilo (sieciÃwka Via Rhine)

czwartek, 17 stycznia 2008 07:39 Daniel Horecki napisał(a):

> Które NetBSD? Czy jak wyłączysz acpi w kernelu (boot -c, disable
> acpi*, exit) to działa w porządku?
NetBSD/i386 v 4.0, kernel GENERIC_LAPTOP, ale wychodzi że po problemie.

Sorki za zawracanie głowy ale zainstalowałem jeszcze raz z użyciem kernela
GENERIC i wszystko śmiga jak należy. Wydaje mi się, że kłopotem mógł być
nieprawidłowo włożony kabel sieciowy, na switchu kontrolka sieci się paliła,
lecz w gniazdku laptopa 'dzyndzel' blokady nie 'pstryknął' (mam nadzieję że
wiecie o co mi chodzi). Także jest szansa, że był to mój głupi błąd.

--
Tomasz Bakiera
e-mail:tbakiera%interia.pl@localhost, GG:586771

Kogo Doda ciagnela do lozka?