Subject: Via C3 - mini ITX
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Tomasz Bakiera <tbakiera@interia.pl>
List: regional-pl
Date: 12/26/2007 05:11:23
Witam,

posiadam miniserwer, oparty o p=B3yt=EA mini ITX z procesorem Via c3 Nehemi=
ah,=20
kt=F3ry w Linuksie zg=B3asza si=EA tak:
processor       : 0
vendor_id       : CentaurHauls
cpu family      : 6
model           : 9
model name      : VIA Nehemiah
stepping        : 8
cpu MHz         : 665.000
cache size      : 64 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 1
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr cx8 sep mtrr pge cmov pat mmx fxsr=
=20
sse rng rng_en ace ace_en
bogomips        : 1334.25
clflush size    : 32

Moje pytanie, czy NetBSD opr=F3cz optymalizacji flag kompilacji dla GCC, po=
siada=20
jakie=B6 dodatkowe mo=BFliwo=B6ci aby wycisn=B1=E6 z tego sprz=EAtu co si=
=EA da?
P=B3yta posiada uk=B3ad VIA-Padlock. Szuka=B3em informacji czy jest wspiera=
ne przez=20
NetBSD (cz=EAsto u=BFywam ssh - wspomaganie szyfrowania dla mnie by=B3oby=20
przydatne), ale niestety konkretnej odpowiedzi nie znalaz=B3em :-( Albo =BC=
le=20
zadaje pytanie.

I w og=F3le czy kto=B6 kto u=BFywa Gentoo (tak jak ja w tej chwili) jest w =
stanie=20
poradzi=E6 sobie z przej=B6ciem na NetBSD - chodzi mi o to aby przej=B6cie =
by=B3o w=20
miar=EA bezbolesne.

A mo=BFe kto=B6 z was ma NetBSD na VIA C3, i mo=BFe powiedzie=E6 czy spotka=
=B3 si=EA z=20
jakimi=B6 problemami przy wsp=F3=B3pracy z NetBSD ?

Pozdrawiam
=2D-=20
Tomasz Bakiera

Tysiace smiesznych filmikow z sieci.