Subject: qemu
To: None <regional-pl@NetBSD.org>
From: Jacek Kotlarski <szumak@oksywienet.org.pl>
List: regional-pl
Date: 11/06/2006 14:55:37
Witam,=20

potrzebuj=EA stworzy=E6 =B6rodowisko do test=F3w projektowanych rozwi=B1za=
=F1
dla NetBSD 3.1 na swoim laptopie dzia=B3aj=B1cym pod kontrol=B1
FreeBSD 6.1.

Stan=B1=B3em na problemie uruchomienia NetBSD na emulatorze qemu, jest to
dla mnie o tyle dziwne, =BFe z testowanych i uruchamianych w ten spos=F3b
system=F3w nie dzia=B3a mi tylko i wy=B3=B1cznie NetBSD. Qemu zatrzymuje si=
=EA w
momencie pr=F3by za=B3adowania loadera czy to z obrazu dyskietki czy z
p=B3yty instalacyjnej lub jej obrazu, zajmuj=B1c przy tym 100% czasu
procesora.

Usi=B3uj=EA rozwi=B1za=E6 ten problem od wielu ju=BF dni i nie mog=EA znale=
=BC=E6
przyczyny takiego zachowania, milcz=B1 na ten temat r=F3wnie=BF google.
Jedyne co uda=B3o mi si=EA znale=BC=E6 o podobnej sytuacji dotyczy=B3o pr=
=F3by
uruchomienia NetBSD na linuksie z za=B3adowanym modu=B3em kqemu co jednak
nie rozwi=B1zuje mojego problemu.
Sprawdzi=B3em ju=BF chyba wszystkie mo=BFliwe do zmiany opcje qemu jednak b=
ez
rezultat=F3w.

Czy kto=B6 z Was mo=BFe spotka=B3 si=EA z takim problemem i pozytywnie go
rozwi=B1za=B3? Niestety, nie mog=EA sobie pozwoli=E6 na zmian=EA systemu
operacyjnego na laptopie jak r=F3wnie=BF nie mog=EA uruchomi=E6 osobnego
systemu w celu testowania tworzonego oprogramowania z powodu
konieczno=B6ci zachowania pe=B3nej mobilno=B6ci stanowiska pracy.

Prosz=EA o sugestie.
--=20
: Jacek 'Szumak' Kotlarski ::: < szumak at oksywienet org pl > :
: Unix Administrator : GG 2052377 : Stowarzyszenie OKSYWIE_NET :