Subject: disklabel?
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Justyna Zawisza <mysiaa@epf.pl>
List: regional-pl
Date: 11/05/2006 20:47:09
problem jest w tym ze nie moge zapisac disklabel - moge je utworzyc
(tworze 4)  a jesli chce je zapisac to wyskakuje komunikat o ktorym
pisalem wczesniej

sadzilem ze poradze sobie z tym systemem ale jednak chyba nie da rady -
po prostu nie rozumiem tego (moze to dlatego iz wczesniej nie mialem
doczynienia z linuxem)
nie wiem tylko czy to moja jornada jest "dziwna" czy blad tkwi w "howto"
autorstwa "marchew'y" (dodam ze wykonuje wszystko dokladnie wg jego opisu)

Tyru

Panorama Internetu - prognoza pogody, poczta e-mail z największym załącznikiem, SMS, wyszukiwarki: Gooru, Anonser, serwisy: randki, ogłoszenia, wakacje, program TV, Kina, muzyka, DVD, newsy, inne.
http://www.panoramainternetu.pl/ (http://www.epf.pl/)