Subject: instalacja netBSD na Jornadzie 690
To: None <regional-pl@NetBSD.org>
From: Justyna Zawisza <mysiaa@epf.pl>
List: regional-pl
Date: 11/03/2006 01:30:31
Witam!
mam problem - instaluje netBSD dokladnie tak jak jest opisane w howto
(autorstwa marchewy) na hpcsh.netbsd.pl i zatrzymuje sie na zapisywaniu
"disklabel" - nie moge zapisac tych ustawen (partition: W) pojawia mi
sie komunikat: (tuz po zatwierdzeniu disk label - Label disk [n]? y )

disklabel: ioctl DIOCWDINFO: No disk label on disk;
use "disklabel -I" to install initial label
Label not written

czy ktos wie o co chodzi? czy ktos moglby mi pomoc?

Rafał tyrek

Panorama Internetu - prognoza pogody, poczta e-mail z największym załącznikiem, SMS, wyszukiwarki: Gooru, Anonser, serwisy: randki, ogłoszenia, wakacje, program TV, Kina, muzyka, DVD, newsy, inne.
http://www.panoramainternetu.pl/ (http://www.epf.pl/)