Subject: NetBSD 3.0.1 i Dans Guardian
To: None <regional-pl@NetBSD.org>
From: =?iso-8859-2?Q?Rados=B3aw_Brunke?= <radziun@poczta.onet.pl>
List: regional-pl
Date: 10/31/2006 02:11:20
Witam

Czy z szanownych grupowiczów ma ktoś jakieś (pozytywne lub negatywne)
doświadczenia z Dans-Guardianem? Szukałem go w pkgsrc, ale jakoś nie mogłem
zlokalizować, ściągnąłem źródełka, ale tak się zastanawiam przed make. Czy
toto jakoś będzie działać na maszynie Pentium 200MMX z 32 MB ramu?
Interesuje mnie przezroczyste proxy z filtrowaniem stron, cache na dysku
raczej ze względu na jego wielkość 1,2GB nie będzie wchodzić w grę.
Zaznaczam, że z przyczyn niezależnych ode mnie tuning maszyny na której toto
ma stać jest bardzo ciężki do przeprowadzenia.

Pozdrawiam
Radosław Brunke
radziun@poczta.onet.pl