Subject: Re: NetBSD@jakilinux.org
To: books <books@medianet.pl>
From: Tomasz Zielinski <t_ziel@wp.pl>
List: regional-pl
Date: 09/12/2006 20:10:45
Dnia 12-09-2006 o godz. 19:16 Laboratorium Stosunkow Miedzyludzkich Crash-Test
napisał(a):
> Fajnie ze jest taka tabelka i ze jest w niej o NetBSD :)
>
> Teraz uwagi:
>
> Nie "handbook" tylko "Guide".
Dzięki. Wkrótce Poprawię.

> Obszerność dokumentacji to nie jest zaleta. W smieciach mozna ugrzeznac
> (to mnie ostatecznie zniechecilo pare lat temu do Debiana). W wypadku
> NetBSD raczej (w porównaniu) warto by powiedzieć o uporządkowaniu i
> aktualności dokumentacji.
Im system ma bogatszą dokumentację, tym lepiej. Wortal jakilinux.org jest
ukierunkowany na początkujących i dlatego oceniamy to jako zaletę. To nie
będzie zmienione. Może coś wspomnę o uporządkowaniu. Dzięki.

> Nie jestem pewien czy rzeczywiscie sh jest domyslnie, raczej chyba csh?
> Ale nie bede sie upieral, ktos to pewnie jeszcz zauwazy jesli jest inacze
> niz napisales.
Sprawa wygląda tak, że po zakończeniu instalacji pojawia się menu tekstowe z
wyborem shella i domyślnie zaznaczony jest sh, ale można zmienić na ksh lub
csh. Dlatego to trochę mylące - wiem.

> Wrzuce newsa o Twojej tabelce na http://news.netbsd.pl; czy mozna liczyc
> ze podany link http://jakilinux.org/table.php jest staly i nie zniknie
> zbyt szybko?
Nie można powiedzieć, że to "moja tabelka". Tabelka jest częścią serwisu
jakilinux.org a ja jestem tylko jednym z jego trybików... Serwis jakilinux.org/
polishlinux.org istnieje już kilka lat i obecnie nie ma groźby, że zniknie.
Wręcz przeciwnie - rozwija się dobrze. :-)

Mam nadzieję, że nie przoczyłeś głównego opisu NetBSD: http://jakilinux.org/bsd/
netbsd/. Podałem tylko odnośnik do tabelki żeby jej nikt nie pominął.

Wspomnę też, że zrobiłem też m.in. nowe opisy FreeBSD i OpenBSD (na tym samym
portalu). Może kogoś zainteresują. Opis FreeBSD chyba jest dobry, bo odnośnik
(w dziale recenzje) pojawił się dzisiaj na DistroWatch.com Uwagi do OpenBSD i
NetBSD również bardzo mile widziane.

--
Pozdrawienia/Regards
Tomasz Zielinski

Chippendales - Legendary Show From New York! Obowiązkiem każdej
kobiety jest choć raz w życiu zobaczyć show Chippendalesów - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd4.html&sid=869