Subject: Re: openoffice-bin-2.0.2 i prawa do zapisu w /emul/linux/tmp
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Pawel Chwalowski <chwalek@poczta.onet.pl>
List: regional-pl
Date: 05/09/2006 09:37:09
Użytkownik Przemyslaw Henryk Kacprzak <P.Kacprzak@elka.pw.edu.pl> napisał:
>A skąd się wziął ten katalog '/emul/linux/tmp'? Bo u mnie żaden z pakietów z grupy
>"Linux compatibility package" nie stworzył takiego katalogu.

Ja go nie tworzylem, jakis pakiet u mnie musial to zrobic. Sprobuje w tym tygodniu przejsc na suse_10 i sprawdzic jakie beda skutki.

A sprawdze jeszcze co bedzie jak po prostu usune ten "/emul/linux/tmp". Moze "przelaczy" sie na "/tmp".

>Wykorzystanie "/emul/linux/tmp" zamiast "/tmp" to normalne zachowanie się programów
>linuxowym pod NetBSD (z wykorzystaniem emulacji Linuxa). Ze względu na wykorzystywanie

Tak, ja to rozumiem. Caly czas mowa o openoffice-bin. Zdziwilem sie tylko, ze do "/emul/linux/tmp" mogl pisac tylko root. Pewnie to jakies przeklamanie, ale dosyc denerwujace.

W archiwach znalazlem cos podobnego dotyczacego Acrobat Readera (ale to post z 1997 roku)
http://mail-index.netbsd.org/port-i386/1997/05/28/0003.html

PCh