Subject: Re: openoffice-bin-2.0.2 i prawa do zapisu w /emul/linux/tmp
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Pawel Chwalowski <chwalek@poczta.onet.pl>
List: regional-pl
Date: 05/08/2006 12:16:41
Czesc!

karol.marchewka@hoga.pl napisał:
>Ten sam system, ta sama wersja OpenOffice i zero problemów.

A mozesz mi powiedziec jakie masz ustawione prawa do katalogu /emul/linux/tmp i jaka sciezka "temp" jest w domyslnych ustawieniach uzytkownika OO?

A nie uzywasz przypadkiem pkgsrc-current? Ja mam wersje pkgsrc-2006Q1.

>To raczej coś "nieprzetestowanego" albo skopałeś instalacje ;)

Ja to mam szczescie do takich rzeczy ;-)

Zauwazylem przy okazji, że nie wygladza mi czcionek w dokumencie (w menu OO sa wygladzone), ale powiedzmy, ze moge na razie z tym zyc (swoje dokumenty i tak pisze w czym innym).

Pawel Chwalowski