Subject: Re: pkgsrc20004Q4 i make update
To: Pawel Chwalowski <chwalek@poczta.onet.pl>
From: None <karol.marchewka@hoga.pl>
List: regional-pl
Date: 02/09/2005 12:41:08
On Wed, Feb 09, 2005 at 09:53:21AM +0100, Pawel Chwalowski wrote:
> Hej!
>
> Czy zawsze "make update" w pkgsrc uzywalo pkg_delete z opcja "-r"?
> Zaczyna mnie to draznic, aktualizowalem wczoraj perla58 i owszem usunal go, zainstalowal nowa wersje, a potem zaczal usuwac kolejne pakiety. Co gorsza blad w kompilacji pakietu nie powoduje wstrzymania operacji. U mnie wysypal sie na kompilacji enlightement i jak gdyby nigdy nic zaczal usuwac kolejne pakiety (nastepny byl ethemes). Strach pomyslec co by sie stalo gdybym robil to z poziomu roota. Masakra.
> [...]

Witam.

Ja robię updejt pkgsrc tylko z konta root'a ;) bo inaczej mam:

[karol@platinum links-gui]$ make update
mkdir: /usr/pkgsrc/www/links-gui/work: Brak dostępu
*** Error code 1

A co do pkg_delete to u mnie nie wykonuje się z opcją -r tylko z opcją
-K ;)

Running /usr/sbin/pkg_delete -K /var/db/pkg links-gui-2.1.0.15nb1

Pozdrawiam
Karol Marchewka