Subject: pkgsrc20004Q4 i make update
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Pawel Chwalowski <chwalek@poczta.onet.pl>
List: regional-pl
Date: 02/09/2005 08:54:10
Hej!

Czy zawsze "make update" w pkgsrc uzywalo pkg_delete z opcja "-r"?
Zaczyna mnie to draznic, aktualizowalem wczoraj perla58 i owszem usunal go, zainstalowal nowa wersje, a potem zaczal usuwac kolejne pakiety. Co gorsza blad w kompilacji pakietu nie powoduje wstrzymania operacji. U mnie wysypal sie na kompilacji enlightement i jak gdyby nigdy nic zaczal usuwac kolejne pakiety (nastepny byl ethemes). Strach pomyslec co by sie stalo gdybym robil to z poziomu roota. Masakra.
Nie rozumiem tego, ma ktos jakis pomysl? pkgsrc2004Q4 wczoraj sciagane z CVS, NetBSD 2.0 (GENERIC).

Pawel Chwalowski
(Rammy/#netbsd.pl)

PS:
MARCHEW: Moze warto dodac w artykule o pkgsrc na netbsd.pl, ze praca na koncie roota nie jest wskazana?