Subject: Re: clamav
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Piotr Stolc <socrtp@soclab.eu.org>
List: regional-pl
Date: 03/04/2004 14:07:35
On Tue, Feb 24, 2004 at 12:20:45AM +0100, Piotr Stolc wrote:
> u mnie od dwóch miesięcy chodzi clamav 0.65 zlinkowany właśnie z pth
> i nie odnotowałem takich problemów (poza tym, że ostatnio zdarzyło
> mu się wysypać)

jeszcze jedna sprawa - kompilowałem clamav ręcznie, ten z pkgsrc nie ma w
tej chwili obsługi cyfrowych podpisów korzystających z biblioteki gmp
i odpalał się strasznie wolno (clamd - ponad minutę na celeronie 375), z
kolei skompilowany z gmp działa cacy na kolejnej maszynie z 1.6. może to
to?

dwa dni temu wysłałem pr'a z odpowiednim patchem (jedna linijka do
Makefile), mam nadzieję, że ktoś to doda :)

--

s.