Subject: Re: clamav
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Tomasz Luchowski <zuntum@NetBSD.org>
List: regional-pl
Date: 02/19/2004 10:40:05
On Mon, Feb 16, 2004 at 09:20:08PM +0100, madh wrote:
> czy u kogoś podobnie zachowuje się clamscan - po uruchomieniu
> konsumuje cały RAM , plik 2 mb skanuje 30 sekund
> Pojawiło mi się to przy wersji clama-0.66 - przy wersji 0.60 jest oki
> netbsd 1.6.1_Stable
Mialem cos podobnego z wersjami 0.60 oraz 0.65 - gdy nie aplikowalem czesci patch-aa ktora
wlacza threads, wszystko dzialalo ok, tylko ze wtedy nie buduje sie clamd - ale uzywam po
prostu clamscan. Jezeli natomiast kompiluje z watkami to sa problemy - cos w stylu tego co
piszesz, ale wydaje mi sie ze u mnie nigdy sie nie konczy skanowanie - moze po prostu mialem
za malo cierpliwosci jak na p2 350 - czekalem tylko pare minut =)

Na -current wszystko dziala ok.

W miedzyczasie uzywam wersji 0.65 + lata na ostatni problem; 0.66 nie chce mi sie skompilowac
bez obslugi watkow, a nie chcialo mi sie za bardzo zaglebiac w ten problem bo i po co :-)

Jezeli bys chcial uzywac 0.65 i nie moglbys znalezc laty, daj znac, podesle.

  -- Tomek

--
/* Tomasz Luchowski <zuntum@NetBSD.org> */