Subject: Re: pkgsrc i Linux
To: Andrzej Szeszo <aszeszo@o2.pl>
From: Piotr Meyer <aniou@smutek.pl>
List: regional-pl
Date: 01/03/2004 09:16:24
On Sat, Jan 03, 2004 at 08:54:45AM +0100, Andrzej Szeszo wrote:

> Czy ktos probowal zbudowac Linuksowy system oparty w 100% na systemie
> pakietow pkgsrc? Wyglada na to, ze sporo elementow jest juz zapakowanych
> (glownie przez J.C. Reeda). Moze komus chodzi zrobienie takiego
> systemiku po glowie?

Chyba to wła¶nie Reed kiedy¶ napisał, że pracuje nad czym¶ takim,
było to jaki¶ czas temu - więc albo już to "prawie ma" albo sobie
dał z tym spokój.

Podchodziłem kiedy¶ do czego¶ takiego, ale ostatecznie skończyłem
na Slackware (base-system) + pkgsrc. Je¶li chcesz robić to sam, to
masz dwie drogi do wyboru: albo zrobić pakiety z glibcem, kernelem
- albo skompilować je 'ręcznie' i na tym używaż pkgsrc. Osobi¶cie
poszedłem na łatwiznę - ale działa ¶wietnie. Jakby co, to mogę co¶
potestować/pomóc.

Pozdrawiam,
--
Piotr 'aniou' Meyer

              Artificial Networked Infiltration and Observation Unit