Subject: qmail + vpopmail
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: madh <madh@madkom.gda.pl>
List: regional-pl
Date: 11/28/2003 12:59:25
Witam !
Mam pytanie do Was czy nie zaobserwowaliście podobnej rzeczy.
Używam qmail-a z vpopmailem - nazwijmy to wszystkimi zwyczajowymi
patchami które daodaje się do qmaila - powiedzmy że jest to paczka z
www.qmailrocks.org.
Problem jest specyficzny działa to wszystko bardzo dobrze tylko ...
Samo wysłanie poczty od momentu zalogowania na serwer jest pauza na
jakiś 4-5 sekund , następnie wsszystko idzie jak z płatka.
Sam serwer smtp odpowiada bardzo szybko tak więc nie wiem co to może
byc - pytanie jest takie czy jest to przypadłość NetBSD w powiażaniu z
qmailem ?

--
Pozdrowienia,
 madh                          mailto:madh@madkom.gda.pl