Subject: Polskie znaki a NetBSD
To: None <regional-pl@NetBSD.org>
From: None <books@medianet.pl>
List: regional-pl
Date: 09/16/2003 07:29:13
Witam,

Szukalem, ale nie znalazlem: prostego, konkretnego opisu jak zmusic
NetBSD do obslugi polskich znakow. Jesli cos takiego jest, bylbym
wdzieczny za link. Jesli nie, moze ktos moglby napisac?

Idealem byloby:

1. generowanie polskich znakow po przycisnieciu prawego (wylacznie
prawego) Alt;
2. zmiana VC przy uzyciu wylacznie lewego Alt (bez Ctrl - czy maja
jakies uzasadnienie te cyrkowe sztuki z Ctrl+Alt+Fn?).

Polska klawiature mam, ale reagujaca na dowolny Alt. Nie mam na
ekranie polskich znakow, tylko krzaki. NetBSD 1.6.1, wscons.

Z gory dziekuje za rzeczowa odpowiedz (oraz za brak nie wnoszacych
niczego komentarzy;), pozdrawiam-
Piotr Switecki