Subject: Re: trzeszczenie
To: NetBSD <regional-pl@NetBSD.org>
From: Piotr Meyer <aniou@smutek.pl>
List: regional-pl
Date: 09/02/2003 22:29:59
On Tue, Sep 02, 2003 at 11:38:23PM +0200, Piotr Grabowski wrote:
> witam!
>  mam problem z karta dzwiekowa. gdy odtwarzam jakies mp3 to jakosc
> dzwieku jest psuta przez jakies trzeszczenia. mam netbsd 1.6.1 i

Będę strzelał: twój wspaniały chipset, w ramach oszczędzania zasobów,
wepchnął audio i jeszcze coś innego (grafikę?, kontroler IDE?) na to
samo przerwanie?

Ja osobiście zrezygnowałem kiedyś z walki z takim wynalazkiem (mvp4a)
i od tej pory nieufnie patrzę na płyty ze zintegrowanym "wszystkim".
Zewnętrzny blasterek powinien kosztować Cię mniej niż 150 zł.

Oczywiście, jeśli masz wbudowaną grafikę, to nie ździwię się, jeśli
nagle wyląduje ona na tym samy przerwaniu, co zewnętrzna karta audio.
Taka uroda tych płyt :-p

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer