Subject: netstat: kvm_read: Bad address
To: None <regional-pl@NetBSD.org>
From: madh <madh@madkom.gda.pl>
List: regional-pl
Date: 08/22/2003 23:37:55
Witam !
czy komuś z Was pojawił się kiedyś taki komunikat ?
gucio# netstat -na
netstat: kvm_read: Bad address

???
netstat: kvm_read: Bad address

???
netstat: kvm_read: Bad address

???
netstat: kvm_read: Bad address

Rozpoczęło się od tego że sassałem cvs-en żródełka całego systemu i
podniosłem wersję systemu z 1.6 do 1.6.1_stable - zrekompilowałem
kernel i było oki
teraz po ostatnich znalezionych błędach zrobiłem tak samo czyli:

cvs update -rnetbsd-1-6 -PAd src

zbudowałem userland i zrekompilowalem kernel
po tych akcjach na starym kernelu 1.6.1_stable komenda netstat działa
poprawnie na nowym kernelu za cholerę ...

rekompilowalem juz wszystko po kilka razy i zawsze to samo ...
ten błąd pojawia się w w jeszcze jednym programiku - poza tym wszystko
działa dobrze ....

Sytuacja na tą chwilę wygląda tak że mam najnowszy userland i kernel z
przed 1,5 miesiąca - działa dobrze ale ja chce zrekomilować kernel bo
muszę wprowadzić kilka poprawek ...

szukałem czegoś o tym na grupach - ale wydaje mi się że nic takiego
nikogo nie spotkało przy wersji 1.6 na i386 ....

help .. help ...help :-)

pozdrawiam
GS