Subject: pakiety
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Dawid Busse <darthbula@space.pl>
List: regional-pl
Date: 06/27/2003 11:24:47
Witam :)

Mam następujący problem:
Skompilowałem dziś current i chciałem przekompilować także
vorbis-tools jednak kompilacja zakończyła się komunikatem: "ld:
cannot find -liconv".

Będę wdzięczny za sugestie i opowiedź na pytania:

1) po usunięciu pakietu od którego zależało kilka innych (przez
pkg_delete -f) i ponownym zainstalowaniu tegoż pakietu mogem go
kasowac i nie dostaje komunikatu o zaleznosciach???

2) czy należałoby unikać pkg_delete -r i koniecznie usuwać pakiety
od gory po czym uaktualiniać bez kombinowania?

3) jest możliwość usunięcia wszystkich pakietów oraz danych o nich
tak aby otrzymac system jak najbliższy świeżo zainstalowanemu?

Z góry dzięki ;)

PS Coś o koszulkach nic nie słychać....