Subject: Re: wielkie dyski
To: Peter Tyminski <petert@ruudy.com>
From: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
List: regional-pl
Date: 06/22/2003 11:19:17
> Witam,
>
> Poza mala dygresja ( na priv, na temat koszulek) to moje pierwsze pisanie=
 na te liste, Milo ze ktos w Polsce tez uzywa NetBSD :)

> A co do tematu.
>
> Czytalem cos o 400Gb dyskach, ale chyba za wczesnie na to zeby byly na ry=
nku, moze koniec roku, no i ta cena ... pewnie cos kolo $400-$500 na poczat=
ek. Najwieksze jakie widzialem to 240Gb , Maxtor chyba.
> Osobiscie sugeruje mniejsze dyski, albo mirror, albo solidna tasme do bac=
kupu ... ( no bo jak padnie 40G to tracisz 40G , a jak 400G to boje sie pom=
yslec ...

to akurat b=EAdzie g=B3=F3wnie mirrorem albo ftpem czego=B6 co jest gdzie i=
ndziej.

240GB to trche za ma=B3o, ale dzi=EAki kupie 2*240