Subject: Re:Duzy dysk i stary BIOS...
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Dawid Busse <darthbula@space.pl>
List: regional-pl
Date: 06/13/2003 18:34:38
Jeżeli dobrze zrozumiałem to chodzi o bootowanie duzego dysku i BIOS ma z tym
problem?

Także jeżeli problem jest aktualny to: spróbuj bootselectora o nazwie grub - ma
on mozliwość ładowania jądra NetBSD bezpośrednio czego nie polecam - lepiej
już z dyskietki ale może uruchamiać bootloadera 2 stopnia bez kontrolowania
gdzie leży partycja itd. czyli teoretycznie mogłoby pójść... ja właśnie
dzisiaj go odpaliłem bo trochę się u mnie zamieszało i za holerę standardowy
bootselector nie chciał się odpalić  mimo iż fdisk twierdził że jest
zainstalowany i aktywny (po tym jak win xp zainstalował swojego)

Jeżeli nie chcesz szperać w dokumentacji - daj znać wyślem gotowca :)

Pozdrowienia :)