Subject: Mozilla, PHP i Allegro
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: =?ISO-8859-2?Q?Bartosz_Ku=BCma?= <bartosz@atom.eu.org>
List: regional-pl
Date: 06/13/2003 17:15:08
	Wam tez sie zdarza, ze Mozilla w wersji 1.3.3 z pkgsrc, probuje
zapisywac niektore pliki *.php? Np. Allegro, w miejscu gdzie potwierdza
sie licytowana kwote zamiast wyswietlic strone z opisem, ze wszystko ok,
wyswietla sie okienko z zapytaniem gdzie zapisac plik cos_tam.php jako
application/octet-stream. Podana przeze mnie kwota jest przyjeta przez
serwis, bo jesli reczeni wroce do tej aukcji to widac, ze jestem na
liscie osob licytujacych. Wlasciwie na innych serwisach niz Allegro to
sie nie zdarza. To samo dzieje sie po kliknieciu na link "Moje Allegro"
na gorze strony. Co z tym fantem zrobic?

Pozdrawiam, Bartosz Kuzma.