Subject: Re: koszulki...
To: Piotr Grabowski <grabarzyk@pf.pl>
From: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
List: regional-pl
Date: 06/12/2003 20:37:03

> witam!
>  tak sobie myslalem ze moze jakis rysuneczek typu ascii art? oczywiscie
> mala czcionka zeby bylo dobrze widac co przedstawia rysunek.
>
> ps. to jest niezle:
> http://www.ee.princeton.edu/~robjoyce/work/plr.gif
>
> pozdrawiam

rysunek zajebisty ale jako master of koszulki ;) jestem przeciw.

chodzi o to =BFeby id=B1c tak=B1 koszulk=B1 by=B3o wiadomo dla unixowca o c=
o chodzi
:) ale te=BF =BFeby przeci=EAtny obywatel o IQ w granicach 100 te=BF co=B6 =
z tego
"odebra=B3" cho=E6by =BFe o fajne diabe=B3ki.

dlatego te=BF zadam tak pytanie:

z przodu robimy tego diabe=B3ka z netbsd.org/Documentation czy tego z
FreeBSD

czy w og=F3le innego.

problem w tym =BFe co do ty=B3u nie ma w=B1tpliwo=B6ci b=EAdzie na koszulce=
 OK, co
do przodu jest problem - oba w wersji na 1-2 kolory wyjdzie cienko bo jest
ma=B3y a rozdzielczo=B6=E6 koszulkowa nie jest ogromna (farba si=EA jednak
roztapia i wsi=B1ka w materia=B3).

wi=EAc pytanko czy macie jakiego=B6 diabe=B3ka dobrego na prz=F3d czy te=BF=
 mam
jakiego=B6 sprokurowa=E6 (za=B3atwie narysowanie wersji zoptymalizowanej na
koszulke)