Subject: Re: Polska dokumentacja do NetBSD
To: Bartosz =?iso-8859-2?Q?Ku=BCma?= <bartosz@atom.eu.org>
From: Dawid Busse <darthbula@space.pl>
List: regional-pl
Date: 06/11/2003 22:26:10
On Wed, Jun 11, 2003 at 09:11:40PM +0200, Bartosz Kuźma wrote:
> 	Czy sa jakies tlumaczenia na jezyk polski dokumentacji do NetBSD? A
> jesli sa to gdzie?

No ja się wziąłem za podręcznik pana Frederico Lupi - ale trochę to potrwa bo
jeszcze niedawno przeszkadzała mi w tłumaczeniu matura a teraz muszę się w
końcu pod kątem egzaminów zmobilizować także naraziek są dwa krótkie
rozdziały, które poszył na wstawianie przecinków no i jestem w połowie
rozdziału o instalacji... jak będzie gotowa poprawiona to Wam posle stwierdzicie
czy próbować dalej czy też lepiej dla mnie będize to porzucić...

A i swojego czasu Dawid Szymański tłumaczył stronę... trochę czytałem - jest
to na pewno stare trzby uaktualnić i gdzieś na wierzch wygrzebać i uaktualnić...

I mam jeszcze prośbe odnośnie tłumaczenia i przyszłych tłumaczeń trzebaby
zorganizować słowniczek tłumaczenia niektórych terminów aby było to
jednolite. Bo ja ciągle mam wątpliwości z wyrażeniami typu master boot record,
boot selector, boot ... i raczej ich nie spolszczam na siłę tylko odmieniam
wydaje mi się, że po polsku ale... wszelkie sugestie mile widziane no i taki
słowniczek też - ułatwi sprawe chętnym do tłumaczeń...

Tutaj znajdziecie prace Dawida S.

http://www.pl.netbsd.org/pl/

A na Jego komentarz co do strony pewnie wystarczy poczekać ;) :):) right?

Paps