Subject: Re: koszulki - kolor
To: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
From: Piotr Meyer <aniou@smutek.pl>
List: regional-pl
Date: 06/11/2003 21:06:44
On Wed, Jun 11, 2003 at 08:54:44PM +0200, Wojciech Puchar wrote:

> wtedy jednak żeby wyglądało to sensownie powinien być negatyw, a negatyw
> wygląda hmm.. nienajciekawiej (sprawdźcie w gimpie czy xv).

Właściwie, to będzie na dużej, czarnej płaszczyźnie - więc nie powinno
wyglądać źle. Choć biały byłby chyba lepszy.

> 1) ustalenie wyglądu z przodu - tzn. dokładnie jaki diabełek i jaki napis
> do niego drobny.

Typowy diabełek netbsd to chyba ten czarno-biały, z sekcji "Dokumentacja".

> 2) ustalenie jaki kolor koszulki - w gre wchodzi biały albo czarny.

Jak dla mnie najlepszy byłby biały. Z przodu mały diabełek i np.
adres serwera (albo sam adres, też fajnie - żeby nie było 'naćkane')
a z tyłu - tłum z głównej strony.

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer