Subject: cs4237b
To: None <regional-pl@NetBSD.org>
From: Rafal Gwiazda <bigfan@spin.ict.pwr.wroc.pl>
List: regional-pl
Date: 06/10/2003 16:45:07
Czesc,

Mam wyzej wymieniony chip na Dellu CPi 233ST (notebook). Karta jest
wykrywana tak (SB compatible w konfiguracji jadra):
sb0 at isa0 port 0x220-0x237 irq 5 drq 1: dsp v3.02
audio0 at sb0: half duplex, mmap, independent
midi0 at sb0: SB MIDI UART
opl0 at sb0: model OPL3
midi1 at opl0: SB Yamaha OPL3

Nie da rady odtwarzac mp3 (ogolnie dzwiekow) przy jakosci CD (44100Hz
stereo), przy
wymuszeniu odtwarza sie wszystko w zwolnionym tempie. Przy wlaczeniu wss w
konfiguracji jadra karta w ogole nie jest wykrywana.
Aktualnie mpg123 odtwarza mi empeczy z normalna predkoscia przy:
Audio: 2:1 conversion, rate: 22050, encoding: unsigned 8 bit, channels: 2

Ktos ma jakis pomysl (ew. co robie zle)?

Pozdrawiam
Rafal