Subject: Re: koszulki
To: Dawid Szymanski <dawszy@arhea.pl>
From: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
List: regional-pl
Date: 06/09/2003 21:38:47
>  | tak wi=EAc uwa=BFam =BFe wraz z wysy=B3k=B1 i 10PLN zrzuty na dysk do =
mirrora b=EAdzie
>  | max 30PLN.
>  | na ftp.pl.netbsd.org b=EAdzie lista tych co kupili koszulki przy
>  | logowaniu :)
>
>  A mnie tak na powaznie interesuje jakos tych koszulek?
>  To beda takie do pierwszego prania?

to zale=BFy o jakim praniu m=F3wisz ;)

je=B6li o takim w pralce - NA 100% NIE!!!!

go=B6=E6 ma farby naprawde dobre.

nie znam si=EA na tym dok=B3adnie, ale po naniesieniu z matryc wrzuca to do
takiej maszyny gdzie si=EA to wygrzewa w >200 stopni i te farby si=EA jakby
wtapiaj=B1 w materia=B3. i to si=EA naprawde trzyma.

>  Bo ja bym wolal zaplacic wiecej i miec cos co zaloze ze dwa razy

dobra no problem p=B3acisz 50 :)