Subject: Re: gdzie sa iso?
To: Dawid Szymanski <dawszy@arhea.pl>
From: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
List: regional-pl
Date: 06/09/2003 15:48:25
>  proces tworzenia plytek z pakietami.
>  Proponuje poszukac.
>
>  Zacznij od Packages.txt ;)
>
>  BTW, troche wkurzajace jest to, ze Twoj e-mail nie jest prawidlowy.
>  Proponuje go mimo wszystko podawac i zaczac stosowac filtry antyspamowe.

wtedy jest du=BFa szansa =BFe wytnie np. mnie (oczywi=B6cie ma prawo).

Na temat tego jak wszelkie listy antyspamowe dzia=B3aj=B1 wole si=EA nie
wypowiada=E6 - zaznacze tylko =BFe kto=B6 jest w=B3a=B6cicielem listy i dec=
yduje kto
tam jest a kto nie.

PS. Usuwanie spamu w nnowych windowsach co microsoft chce zrobi=E6 dzia=B3a=
 na
podobnej zasadzie - z tym =BFe lista jest prowadzona przez microsoft.