Subject: Re: koszulki again
To: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
From: Dawid Busse <darthbula@space.pl>
List: regional-pl
Date: 06/07/2003 23:32:11
ok to ja biore 2 na raziek jedna xl a druga chyba l ale jak co to xl tez moze
byc...

co do tematyki to logo które wysyłaliście (to ze strony startowej) duze z tyłu
koszulki a z przodu na piersi po lewej stronie maly czerwony diabelek i
ewentuaalnie napis, co Wy na to?

odnosnie zmian to matula ladnie rysuje, skaner mam - pozostaje pokolorowac szkic
:)

a i Wojtku nie popadaj w skrajności jak nasz przyjaciel z port-i386 od linuxa :)
bo jak dla mnie to gtk jest całkiem fajniusie a gnome to przynajmniej w moim
wykonaniu jeden wielki niewypal ale to ze wzgledu na to ze sypie sie na kazdym
kroku a jak ktos ma nadwyzki mocy procka to lepszy ladny wyglad niz windowsowe C w
postaci funkcji do(nothing); cout << copyrights :):):) za powaznie do tego chyba
podchodzisz - freesoft to takze fajna zabawa :):):)

PS sorki za brak krzaków ale paluchy mnie bola i ma daleko do altuff

pozdrowienia