Subject: Re: Duzy dysk i stary BIOS... ;)
To: crg <crg@lagoon.freebsd.lublin.pl>
From: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
List: regional-pl
Date: 06/07/2003 16:27:01

> Witam wszystkich z listy ;)
>
> Mam taki problem, kupilem niedawno duzy dysk, ktorego BIOS nie chce

dostaniesz odpowied=BC ale musisz zdecydowa=E6 si=EA na koszulke z BSD ;)

(narazie mam 9 ch=EAtnych a 20-25 potrzebuje)

> wykrywac - wiesza sie. Moge go ograniczyc zworka do 33gb, wtedy jest
> wporzadku, ale pod Linuxem i NetBSD wyglada to tak jak gdyby byl fizyczni=
> ograniczony do tych 33gb.. Wpisanie "przypadkowych" wartosci w BIOsie nc =
nie
> daje, takze nie bootuje. Upgrade BIOSu jest niemozliwy - to najnowsza

mam dok=B3adnie to samo z swoim BIOS'em (pentium 133, intel VX) i dyskiem
40GB

rozwi=B1za=B3em to tak =BFe bootuje z CD-RW. mo=BFna te=BF z dyskietki.

je=B6li to twoja pierwsza instalacja NetBSD to b=EAdziesz mia=B3 problem =
=BFeby
takow=B1 dyskietke albo CD przygotowa=E6 - zg=B3o=B6 si=EA na priv to pomog=
e.