Subject: Re: wsio...
To: Dawid Busse <darthbula@space.pl>
From: Piotr Meyer <aniou@smutek.pl>
List: regional-pl
Date: 06/07/2003 13:35:03
On Sat, Jun 07, 2003 at 12:55:32AM +0200, Dawid Busse wrote:

> 2. Da się zmienić ustawienia gtk/gtk2 (fonty, tematy...) nie korzystając z
> narzedzi typu gnome-control-center? Tak wogóle używa ktoś gnome2? - dzisiaj
> wypróbowałem i muli trochę mniej niż kde ale cały czas coś sie sypie - czyż
> windowmaker nie jest boski?

http://themes.freshmeat.net/browse/58/?topic_id=58 i wszystko jasne :-)
Popatrz, jak ludkowie to robią i napisz sobie własny .gtkrc. A WM byłby
boski, gdyby miał cieńsze belki. Ja osobiście wolę fluxboxa, a  jestem
na etapie przepraszania się z fvwm.
A gnome2 to potworna kobyła, mam wrażenie, że jeszcze mniej konfigurowalna
od gnome. :-/

Pozdrawiam,
Piotr Meyer